2.03.2012

見工


有同事將會早我一星期離職,剛才有人來見工,填補他的空缺。

忍笑忍得好辛苦。

好明顯,他是有準備而來的。但準備得似乎過了火位,全程以辯論的方式回答,還要是做反方.......

我問:「呢份工的工作性質比較悶,你覺得係咪適合你呢?」

他答:「本人唔認同呢個睇法,我唔覺得悶......(下刪三百字)」

我問:「你本身讀Physics,點解會有興趣做呢份工?」

他答:「本人唔認同讀書讀邊科,就要做相關工作(又來,即係我講乜都係錯......)......」

我問:「你覺得.....」未問完他已搶著說話。

他說:「唔好意思,我想補充一點,我之前已經做過research,你地公司服務係xxxxxx,所以好清楚呢份工係做d乜。」 (可惜是他的research方向錯了,我們公司提供的又豈止你提到的那個product,這個職位跟你說的完!全!沒!有!關!係!

那麼喜歡搶答,到我問了他沒有準備的問題時,竟然dead air 30秒。

我問:「其實你有興趣做邊類型的工作?希望事業係邊方面發展?有無見過其他工?」

他答:「........(dead air 30秒)....我.....就係想係貴公司發展.....」

真係差少少就忍唔住笑左出來..........

沒有留言:

 
;